ریستارت کردن گوشی با بلوتوث
نوشته شده توسط : حمیدرضا

آموزش ريستارت كردن گوشي ديگران با بلوتوث

شما براي اين كار بايد ابتدا در داخل كامپيوتر خود يك صفحه WordPad باز كنيد، پس از باز شدن پنجره يك حرف را در درون صفحه وارد كنيد فرقي نميكنه چه حرفي باشه ميتونيد اول اسم يا فاميل خودتون را وارد كنيد.
پس از انجام اين كار و وارد كردن حرف دكمه Tab را از روي صفحه كليد خود فشار دهيد با اين كار در اصل به اندازه 8 Space فاصله ايجاد ميكنيد و بعد از آن حرف دوم را وارد ميكنيد مثل A و دوباره با فشردن دكمه Tab فاصله ديگري را بين حرف ايجاد كنيد و در پايان با وارد كردن يك حرف ديگر مانند H به كار خود خاتمه دهيد.
براي مثال نوشته زير را به دست آورده ايد:M A H
مهم : فقط از 3 حرف و 2 Tab استفاده كنيد در غير اين صورت براي گوشي مشكل پيش خواهد آمد
اكنون فايل مربوطه را به صورت Text ذخيره كنيد و وارد گوشي خود كنيد ، فرقي نميكنه كه فايل را از چه طريق وارد گوشي كنيد مهم وجود اين فايل در گوشي است.
خوب اكنون در داخل گوشي خود وارد همان فايل Text شويد و از قسمت Options گزينه Save را انتخاب كنيد ، پس از ذخيره اين فايل به قسمت Notes گوشي خود كه معمولاً در قسمت Extras است برويد.فايل مربوطه در اين قسمت ذخيره شده است.فايل را باز كنيد و دكمه مداد را فشار دهيد و نگه داريد و به وسيله جوي استيك تمام نوشته هاي خود در فايل را انتخاب كنيد .
با نگه داشتن دكمه مداد گزينه Copy در سمت چپ ظاهر ميشود و اين گزينه را انتخاب ميكنيد
اكنون از اين قسمت خارج شويد و به قسمت بلوتوث گوشي خود برويد و وارد قسمت اسم بلوتوث خود شويد اكنون اسمي را كه قبلاً به بلوتوث خود داده ايد را پاك كنيد سپس دكمه مداد را نگه داشته در اين صورت در سمت راست گزينه Past ظاهر ميشود كه با انتخاب گزينه Past نوشته خود را در اين قسمت كپي ميكنيد و از قسمت اسم بلوتوث خارج ميشويد.
هم اكنون در كنار گزينه اسم بلوتوث 2 حرف خود را مشاهده ميكنيد كه يكي به رنگ مشكي و ديگري به رنگ قرمز ميباشد كه اين بيان كننده موفقيت شما در كار است، از اين پس هركس به وسيله بلوتوث گوشي شما را جستجو كند گوشي قرباني Restart ميشود ، براي غير فعال كردن اين كار كافيست تا اين حروف را از قسمت اسم پاك كرده و اسم ديگري را به آن بدهيد.

نكته: اين كار فقط بر روي گوشي هاي نوكيا عمل ميكند در ضمن اگر قرباني گوشي شما را قبل از اين كار جستجو كرده باشد و نام گوشي شما در آن وجود داشته باشد گوشي مقابل ري استارت نخواهد شد، براي اين كار گوشي طرف مقابل را يك بار خاموش كرده و بعد از آن ميتوانيد آن را ري استارت كنيد.

 

 




:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: